Job 8 van 14


Report this listing

Solliciteren



Technisch Medewerker Opvolging Nutsmaatschappijen


Functie

Als aanspreekpunt voor nutsmaatschappijen op het openbaar domein, faciliteer je de communicatie tussen verschillende partijen. Je deelt vragen en behoeften met domeinexperts, zorgt ervoor dat nutsmaatschappijen de benodigde informatie ontvangen en volgt de voortgang van werkzaamheden op, waarbij je indien nodig bijstuurt volgens afspraken.

Nu zijn we op zoek naar een enthousiaste Technische Medewerker Opvolging Nutsmaatschappijen om ons team te versterken.

Lees hieronder meer!

  • Het structureren van de werkzaamheden door externe partijen op het openbaar domein volgens vooraf bepaalde prioriteiten.
  • Een optimaal beheer van het openbaar domein te waarborgen.
  • Jouw expertise benutten om de taken op te volgen die bijdragen aan de doelstellingen van het team, de dienst, het cluster en de organisatie.
  • Een volledig overzicht van alle taken vind je terug in de functieomschrijving .

Jouw profiel

Stad Brugge hecht meer belang aan kwaliteiten en competenties van mensen dan aan leeftijd, geslacht, gender, nationaliteit, afkomst, geaardheid, handicap, geloof of levensbeschouwing.

  • Je beschikt over een secundair diploma *

OF

  • Je beschikt niet over een secundair diploma maar wel over minimum 5 jaar relevante professionele ervaring. Je documenteert de gevraagde werkervaring uitgebreid in jouw CV en/of motivatiebrief.
  • je hebt grondige kennis van technieken voor het onderhoud en herstel van het openbaar domein;
  • je hebt grondige kennis van het gebruik van signalisatie;
  • je hebt grondige kennis van de veiligheidsvoorschriften;
  • je hebt grondige kennis van materialen, materieel en planten;
  • je hebt leidinggevende en organisatorische vaardigheden.
  • Verdere toelichting van de verwachte competenties vind je terug in de functieomschrijving .

*Laatstejaarsscholieren worden ook toegelaten tot de selectieprocedure als ze aan hun kandidatuur een studiebewijs van het lopende jaar toevoegen. Uiterlijk op de datum van hun indiensttreding bezorgen zij vervolgens het gevraagde diploma.

  • Dossiers voor het inschrijven op een aanbesteding samenstellen, indienen en opvolgen
  • De personeelsleden bewustmaken van en opleiding geven over de benadering van kwaliteit
  • De boekhoudkundige en budgettaire opvolging van de entiteit garanderen
    Facturatieverrichtingen uitvoeren
    Fondsen deblokkeren
    Financiers aanmanen
    Boekingen ingeven
  • Deelnemen aan werfbezoeken en de vordering van de werken vaststellen
  • Een methode of een kwaliteitsactieplan toelichten en uitvoeren (correcties, verbetering, gelijkvormig maken, ...)
  • Technische documenten afdrukken (plannen, maquettes, technische fiches, ...)
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
  • Vergaderingen van de projectgroep organiseren
    Verslagen opstellen
  • Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderingsstaten, tijdspaden, ... doorsturen
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten uitwerken en actualiseren aan de hand van situatieoverzichten, tijdspaden, ...
  • Bestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Samen met meer dan 1500 collega's verzorg je de dienstverlening binnen onze centrumstad en zie je dagelijks het resultaat van jouw werk!

  • Een voltijdse contractuele aanstelling met een loon op niveau C1-C3 .
  • Je verdient een bruto maandloon van € 2364,58 (zonder ervaring), over € 2781,06 (5 jaar ervaring) tot maximum € 4215,79 (maximale anciënniteit).
  • Anciënniteit uit de openbare sector wordt volledig verrekend.
  • Een voorlopige raming van jouw (netto)loon kan je opvragen via loonadministratie@brugge.be. Geef mee: burgerlijke staat, aantal kinderen ten laste, eigen inschatting van het aantal jaar relevante anciënniteit via gedetailleerd overzicht.
  • De loonsimulatie gebeurt op basis van een verklaring op eer en verbindt het bestuur niet tot het toekennen van de anciënniteit.
  • Een soepele verlofregeling met minimaal 31 verlofdagen voor een fulltime tewerkstelling.
  • Een flexibele arbeidsorganisatie met kansen tot telewerk, aandacht voor de work-life balance, opleiding, loopbaan- en doorgroeimogelijkheden.
  • Een gevarieerd aanbod aan sociale voordelen en personeelsactiviteiten om je collega's beter te leren kennen.
  • Een eindejaarstoelage, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, fietsvergoeding voor het woon-werkverkeer of gratis openbaar vervoer en een aanvullende pensioenverzekering.

Lees meer over onze troeven op onze vacaturesite.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht